Som godkjent callsenter tilbyr vi tjenester innen salg og kundeservice

Våre tjenester

Telefonsalg

Vi hjelper deg med å øke kundeporteføljen, skape omsetning og ikke minst lette din salgsadministrasjon. Vi i Nextcall forstår at gode kunder er gode ambassadører for din bedrift. I tillegg vet vi at fornøyde kunder ofte investerer mer og oftere i din bedrift. Vi er vandt med å jobbe på porteføljer og har som mål at alle kunder vi ringer skal ha en god opplevelse. Nextcall er Godkjent Callcenter.

Kundeservice

Vi hjelper deg med å skape gode kunderelasjoner og øke servicegraden. Vi i Nextcall har gjennom mange år opparbeidet oss forståelse og kunnskap om kundens behov og atferd gjennom å ha levert kundeservice og salgssamtaler i mange ulike bransjer. Dette sikrer at vi evner å møte kundene på alle nivåer og under ulike situasjoner.

Forsikringssalg

17 års erfaring gjør NextCall til det ledende kundesenteret i Norge når det kommer til salg av forsikring. Vi har GOS sertifiserte forsikringsrådgivere. Lav turnover og voksne medarbeidere. Dine produkter blir solgt av ansatte med lang erfaring og høy produktkunnskap. Vi vet at kundene dine er viktige for deg og vi behandler derfor alle kunder med respekt og med et smil.

Møtebooking

Vi tar oss av møtene, du tar deg av salget. Dette sikrer at du har selgere som alltid har høy aktivitet. For å lykkes med salg og leadsgenerering som bedriften kan jobbe med over tid, er møtebooking en effektiv og velegnet strategi. Ved å sette bort denne jobben til oss, kan ditt salgsteam, key accounter eller øvrig ledelse konsentrere seg om det viktigste, det å selge!

Oppfølging og komplimentering

Vi bistår dine kunder i å gjennomføre søknadsprosessen og følger kunden til mål. De siste årene har vi sett et økende behov for hjelp til å ta tak i alle de tilfellene der prosessene svikter, er mangelfulle eller rett og slett er vanskelige å automatisere. Nextcall jobber hver dag med å komplementere søknader og svare på henvendelser fra kunder som ikke systemet klarer å ta seg av.

CRM

Vi hjelper deg i å beholde lønnsomme kunder lenger, og å gjøre ulønnsomme kunder lønnsomme. Å rekruttere nye kunder er dyrt. Nextcall har helt siden oppstarten i 2004 jobbet med aktiviteter knyttet til relasjonsmarkedsføring for våre oppdragsgivere.

Fordringer

Vi hjelper deg med å få innbetalt ubetalte fakturaer før det går til inkasso. Området krever kompetente medarbeidere med lang erfaring og god kompetanse. Ofte er det grunner til hvorfor kundene ikke betaler. Nextcall har godkjennelse fra Finanstilsynet som inkassobyrå (Fremmed inkasso foretak).

Markedsanalyse og testsalg

Vi utfører markedsanalyser og testsalg for å verifisere produktet i markedet for deg. Nextcall utfører markedsanalyser og test salg som din uavhengige part og gir deg ærlige tilbakemeldinger på hvordan markedet/kundene reagerer på ditt nye produkt eller tjeneste.

Dag Martin Eriksen

Daglig leder

957 67 669

dag.eriksen@nextcall.no